piątek, 11 stycznia 2013

Co, jak i dlaczego?

Wypadałoby od czegoś zacząć, a jak wiadomo początki zawsze są trudne.


Ten blog jest w zasadzie efektem oddziaływania kilku czynników, które nałożyły się na siebie w tym samym czasie. Pierwszym z nich jest moja miłość do muzyki, której nie ukrywam i którą staram się starannie pielęgnować. Według mnie, świat bez muzyki byłby miejscem zdecydowanie gorszym. Dzięki niej mogę się zrelaksować, wyciszyć, ale też dodaje mi energii i pozytywnie nastawia na cały dzień. Najgorsza sytuacja, jaka może mnie spotkać w codziennym życiu? Brak słuchawek albo rozładowany telefon/odtwarzacz mp3. To naprawdę potrafi zaboleć.

Drugim motywatorem do pisania bloga jest fakt, że stawiam aktualnie pierwsze kroki w dziennikarskim światku. Od zawsze lubiłem pisać, a gdzieś poćwiczyć trzeba, wpadłem więc na pomysł połączenia przyjemnego z pożytecznym - pisania o muzyce. Nie mam jednak zamiaru czynić z tego miejsca pewnego rodzaju muzycznego kącika o wszystkim. W planach mam raczej dzielenie się znalezioną przeze mnie w zakamarkach youtube'a muzyką oraz krótkie komentowanie tego, co umieściłem. To muzyka jest w tym blogu na pierwszym miejscu, a nie moje wypociny.

Trzeci czynnik to sprawa, która w sumie jest trochę smutna. Chodzi o jakość muzyki wałkowanej nagminnie przez większość stacji radiowych w naszym kraju. Wiem, że o gustach się nie dyskutuje i skoro ludzie chcą słuchać takiej, a nie innej muzyki, nie można nic na to poradzić. Wiem jednak też, że sporo osób słucha czegoś innego, a ilość utworów, które powstają codziennie jest tak gigantyczna, że niejednokrotnie zdarza się, iż pewna muzyczna perełka pozostaje niedoceniona i znika w otchłani Internetu oraz na odtwarzaczach muzycznych tych nielicznych osób, którym udało się do niej dotrzeć. Dlatego chciałbym, żeby to miejsce było takim właśnie wykopaliskiem znalezionych przeze mnie utworów. W mojej opinii gatunek muzyczny nie jest ważny, liczy się to, aby track wpadał w ucho i był zwyczajnie "dobry", choć to pojęcie czysto subiektywne. Dlatego będzie tu można znaleźć zarówno hip-hop, jak i dubstep, drum&bass, indie rock, czy też alternatywny pop. Warunek jest tylko jeden - piosenka ma być tak dobra, że chcę się nią z Wami podzielić.

Wstęp wyszedł przydługi, ale coś o sobie napisać musiałem, więc nie miejcie mi tego za złe. Po cichu liczę na to, że właśnie rozpoczynam jakąś fajną przygodę związaną z muzyką. A Wy komentujcie, dzielcie się swoimi wyborami muzycznymi i odwiedzajcie. Mam nadzieję, że będzie tu miło.

A na koniec coś, co jest dla mnie odwieczną prawdą: NIE MA NIC LEPSZEGO OD DOBREJ MUZYKI!

Peace! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz