sobota, 9 lutego 2013

Andy Allo

Lubię przypadkiem wpadać na kogoś, o kim nie mam zielonego pojęcia, a kto oprócz tego, że powinien być znany, ma już na koncie kilka dość znaczących sukcesów. Taką osobą jest Andy Allo - Kamerunka, na której talencie poznał się guru współczesnej muzyki, jakim jest Prince. W 2011 roku zaprosił ją do swojej grupy akompaniującej o nazwie The New Power Generation, powierzając Andy rolę wokalistki oraz gitarzystki. Dziewczyna ma więc bardzo znaczącego mentora, na szczęście to nie wszystko, ponieważ drzemie w niej masa talentów oraz dryg do tworzenia megachwytliwych kawałków. Moje zainteresowanie Andy zaczęło się, gdy odkryłem ten track:

"Yellow Gold"


Ten funkowy kawałek tylko nakręcił mnie na więcej, zacząłem więc szukać informacji o dziewczynie. Okazało się, że utwór pochodzi z drugiego już albumu Andy pt. "Superconductor". Wokalistka za 4 dni skończy 24 lata, a oprócz wspomnianego longplay'a ma także na swoim koncie debiutancką, wydaną niezależnie od wielkich wytwórni płytkę "UnFresh". Andy nie opiera się wyłącznie na jednym gatunku muzycznym, w jej utworach odnaleźć możemy funk, soul oraz r&b. Choć "Yellow Gold" i "People Pleaser" to moi faworyci, polecam zapoznać się z jej całą twórczością. Na zachętę podrzucam jeszcze kilka tracków:

"People Pleaser"


"DreamLand"

Wokalistkę możecie śledzić, lajkować i słuchać pod tymi adresami:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz