piątek, 19 kwietnia 2013

Snakehips - On & On

chillsoundsgoodmusic
Jeżeli ktoś czyta chillsound'a od samego początku, po kilku pierwszych taktach tego utworu powinien poczuć się jak w domu. Gdy tylko usłyszałem znajomy motyw, który został wykorzystany w fenomenalnym remixie utworu "It's Too Late" duetu Wild Belle, od razu wiedziałem, że to najnowsza produkcja Snakehips.

Jeżeli komuś podobał się tamten track, może być spokojny o to, że utwór "On & On" też przypadnie mu do gustu. Chillujący rytm, bardzo przyjemny beat i pasujący do całości głos australijskiej wokalistki George Maple - Snakehips znów nie zawodzi. Londyński duet producencki udowadnia, że zna się na tym co robi, w dodatku robi to z prawdziwą pasją i odrobiną luzu, którą słychać, choćby w tym utworze. Czekam na dalsze produkcje, a Wam polecam zapętlenie tego tracku.



Snakehips znajdziecie tu:
facebook 
twitter 
soundcloud

1 komentarz:

  1. Też mi się podoba :) Trafiłem na ten blog kilka dni temu i jeszcze się nie zorientowałem, czy pisałeś już o solowych utworach George Maple. Mam nadzieję, że Uphill się przebije, bo Fixed to już dość alternatywna muzyka. Ciekawe, że naprawdę nazywa się ona...Jess Higgs. Czyżby bała się mylenia z Jessie Ware (z którą jest słusznie porównywana) i Jess Mills, której kariera może wreszcie niedługo na poważnie wystartuje?

    W ogóle cieszy mnie, że pojawia się coraz więcej wokalistek, które można porównywać do Jessie. Z Australii pochodzi też KLP, skądinąd bardzo wszechstronna, umie się też poruszać w stylu Lykke Li i Santigold. Aż się nie chce wierzyć, że nagrała to z kolesiem od We no speak Americano! http://www.youtube.com/watch?v=PYS2Oz9t09A

    OdpowiedzUsuń