środa, 8 maja 2013

Phoenix - Trying To Be Cool (The Chainsmokers Remix)

chillsoundsgoodmusic
Wstaję z łóżka, za oknem widzę totalnie bezchmurne niebo, a w skrzynce odbiorczej natrafiam na maila z utworem, który jeszcze bardziej rozświetla ten dzień. Trudno jednak o zdziwienie, skoro track jest remixem jednego z najbardziej obiecujących duetów producenckich ostatnich lat. Alex Pall i Drew Taggart sukcesywnie pną się w górę, podbijając serca słuchaczy kolejnymi mixami.

Nie mam najmniejszych wątpliwości, że sytuacja powtórzy się również tym razem, bo opisywana przeze mnie propozycja to po prostu remix idealny. Może w tym momencie narażę się kilku osobom, ale nie przepadam za grupą Phoenix. Są jednym z zespołów, do których w zasadzie ciężko mi się o cokolwiek przyczepić, jednak sposób ich grania po prostu mi nie odpowiada. Dlatego, gdy zobaczyłem, że remix dotyczy utworu właśnie tego bandu, ciekawość graniczyła z przerażeniem. Na szczęście The Chainsmokers mają niesamowity talent do tworzenia perełek z czegoś, co nie do końca mi podchodzi. Track możecie pobrać za free, dlatego, jeżeli tylko macie czas, radzę Wam go pobrać, zrzucić na odtwarzacz, włożyć słuchawki do uszu i wyskoczyć na rower czy rolki. Mam wrażenie, że utwór ten został do tego stworzony.


The Chainsmokers szukajcie tu:

1 komentarz:

  1. Phoenix! Jeśli to ten zespół myślę że napisali też piosenkę Oxygen którą uwielbiam:) Cieszę się że o nich napisałeś, świetny kawałek powyżej i opis:) Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń