środa, 15 maja 2013

Wolfgang In A Truck - Malibu

chillsoundsgoodmusic
Uwielbiam to uczucie, gdy odkrywam, że w naszym kraju istnieje zespół, o którym wcześniej nie miałem zielonego pojęcia, co więcej - zespół, którego muzyka w swoim gatunku mogłaby bez problemu konkurować z zagranicznymi produkcjami, co niestety nadal jest u nas rzadkim zjawiskiem. Trochę wstyd, że wcześniej o nich nie słyszałem, gdyż Wolfgang In A Truck mają na swoim koncie już dwie EP-ki i jeden singiel, na szczęście na dobrą muzykę nigdy nie jest za późno.

Utwór "Malibu" to zapowiedź debiutanckiego longplaya, nad którym sześcioosobowy zespół aktualnie pracuje. Jest to synth-popowa propozycja, która wydaje się idealnym tłem dla zbliżających się wakacji. Cieszy mnie to tym bardziej, że nadal ciężko w Polsce o dobrą muzykę w tych klimatach, dlatego za grupę Wolfgang In A Truck trzymam mocno kciuki. Słuchając "Malibu" nieustannie do głowy przychodzi mi inny, w połowie polski band - The KDMS, a uczucie to pogłębia jeszcze teledysk. Jako, że The KDMS to jeden z moich ulubionych zespołów mających polskie korzenie, jest to bardzo duży komplement. Czekam na więcej!


Wolfgang In A Truck znajdziecie tu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz