wtorek, 24 września 2013

MØ - Never Wanna Know/XXX 88

chillsoundsgoodmusic
Boom na MØ, który rozpoczął się ponad rok temu wydaniem utworów "Maiden" i "Pilgrim" mnie nie dotyczył. Nie żeby tracki te były złe, po prostu nie do końca wpasowywały się w moje klimaty. Dopiero "Waste Of Time" sprawił, że zacząłem bacznie zwracać uwagę na pochodzącą z Danii Karen Marie Ørsted. Wciąż jednak nie wiedziałem w jaką stronę dziewczyna zmierza, w związku z czym nie byłem pewien czy podążać bezmyślnie za większą częścią świata, która zdążyła już okrzyknąć MØ objawieniem alternatywno-popowej sceny elektronicznej. Dziś jednak już wiem, że mieli oni rację i z niecierpliwością odliczam dni do 20 października, kiedy to premierę ma mieć pierwsza EP-ka duńskiej wokalistki - "Bikini Daze".

Zdanie zmieniłem przede wszystkim dzięki najnowszej produkcji MØ - "Never Wanna Know", która ukazała inne niż dotąd oblicze artystki. Zdecydowanie bardziej delikatny i nastrojowy, niż wszystkie wydane dotąd utwory, łączy w sobie magię i tajemniczość Lany Del Rey z typowo skandynawskim brzmieniem. Wszystkim, którzy do tej pory nie mieli styczności z twórczością Karen polecam również przesłuchanie wcześniejszego "XXX 88". I "Waste Of Time". I "Glass"... no dobra, zalecam zapoznać się z całą jej twórczością :)

"Never Wanna Know"



"XXX 88 (ft. Diplo)"




MØ szukajcie tu:
facebook
twitter
oficjalna strona

1 komentarz: