wtorek, 22 października 2013

Tamara Saul - He Don't Know My Name/Pink Skies In Dark Nights (x DZA)/Biggie Say My Name

chillsoundsgoodmusic
Lata '90 były niesamowitym okresem dla muzyki rhytm & bluesowej. To właśnie z tego okresu pochodzą najwybitniejsze utwory z tej nowocześniejszej gałęzi R&B. Grupy takie, jak TLC czy wczesne Destiny's Child dla wielu stanowią do dziś niedościgniony wzór łączenia czarnych, soulowych klimatów z radiowymi brzmieniami. Długo czekałem na osobę, która będzie potrafiła przenieść specyfikę tych nagrań we współczesność.

Wydaje mi się, że właśnie się doczekałem. Tamara Saul to chorwacka wokalistka, której inspiracje wspominanymi przeze mnie artystami można wyłapać już po usłyszeniu pierwszych dźwięków któregokolwiek z jej tracków. Niezależnie od tego czy słuchamy jej EP-ki "Neon Nights" czy późniejszych produkcji, za każdym razem słychać silny wpływ najlepszych artystów R&B z końcówki ubiegłego wieku. Pomimo, że wpis poświęcony miał być najnowszemu utworowi Tamary - "Pink Skies In Dark Nights", który wyprodukowany został przez rosyjskiego producenta ukrywającego się pod ksywką DZA, to moje serce skradł wcześniejszy track wokalistki - "He Don't Know My Name", który uważam za fenomenalny. Najbardziej polecam jednak przesłuchanie całej twórczości artystki. Czekam na więcej i mam nadzieję, że nie będę musiał czekać długo.

"He Don't Know My Name"



"Pink Skies In Dark Nights"



"Biggie Say My Name [Girls Love Beyonce Bootleg]"



Tamary szukajcie tu:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz