poniedziałek, 6 stycznia 2014

Misun - Nothing Else

chillsoundsgoodmusic
Po pierwsze - witam wszystkich w 2014! Mam nadzieję, że rok zaczął się pozytywnie i będzie wyglądał równie dobrze przez najbliższe 12 miesięcy.

Póki co historia zatoczyła koło - pierwszym utworem, jaki znalazł się na chillsoundzie był "Harlot" stworzony przez nagrywający w Stanach Zjednoczonych band Misun. W ciągu ubiegłego roku amerykańskie trio pojawiało się na blogu jeszcze kilka razy, za każdym razem dostarczając nam bardzo dobry track i dowód na to, że członkowie zespołu potrafią odnaleźć się w każdym gatunku.

Bardzo się cieszę, że w roku 2014 również witam Was wspólnie z Misun. "Nothing Else" to utwór świeżutki jak poranne bułeczki i jest w pewnym stopniu podsumowaniem tego, co zespół dokonał do tej pory. Z jednej strony słyszymy gitarowe riffy przywodzące na myśl np. fenomenalne "Battlefields", z drugiej strony nie brak też delikatnej elektroniki znanej m.in. z "Promise Me". O wokalu Misun Wojcik nie muszę się nawet wypowiadać, bo gdy tylko usłyszałem pierwsze słowa "She's really fuckin' nice...", to już wiedziałem, że ten kawałek też jest "fuckin' nice".

Ciekawi mnie, jak będzie brzmiał kolejny utwór Misun, jednego jednak jestem pewny - w 2014 trafią tu jeszcze nieraz.


Misun szukajcie tu:

1 komentarz:

  1. Coś alternatywnego, co pięknie się słucha, wiele takich nowości mam na aktualnych Playlistach Pop/Rock/Alternatywna/Reggae na http://www.facebook.com/NajlepszeListyPrzebojow

    OdpowiedzUsuń