środa, 19 marca 2014

Chromeo - Jealous (I Ain't With It)

chillsoundsgoodmusic
Każdy nowy utwór duetu Chromeo to dla mnie z jednej strony niesamowicie wielki powód do radości, ale też dość duży problem. Bo co nowego napisać można o grupie, która od lat niezmiennie trzyma ten sam, cholernie wysoki poziom swoich dance-funkowych produkcji?

Nie będę więc zbytnio się rozpisywać, muzyka zrobi to za mnie. Jedyne co musicie wiedzieć, to informacja, że najnowszy album grupy - "White Woman", trafi do sprzedaży 12 maja. Pozostaje więc zapisać tę datę w kalendarzu jako wielkie święto miłośniku funkowych brzmień i odpalić "Jealous (I Ain't With It)" - najnowsze dziecko montrealskiego duetu.


Polecam też obejrzenie klipu:


Chromeo odnajdziecie tu:

3 komentarze:

  1. Bardzo lubię zaglądać na blogi o tematyce muzycznej - szczególnie, gdy promują one na prawdę dobre kawałki. Ostatnio natchnęłam się na portal finansowany ze środków UE - http://livelink24.com/. Zainteresował mnie, bo moim zdaniem to całkowicie unikatowy projekt w sieci. Od lipca za pomocą strony będzie można oglądać bądź rejestrować niszowe wydarzenia kulturalne obywające się w Polsce, w tym - koncerty, spotkania autorskie czy kabarety. Każdy znajdzie na portalu, to co szuka - ulotną, totalnie niszową kulturę bądź rozrywkową, popularną. Mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co do kwestii bezpieczeństwa, to jak to widzicie - https://www.eltrox.pl/monitoring/zestawy-do-monitoringu.html ? To chyba słuszny kierunek, co nie? Chodzi głównie o monitoring sprzętu. Jak to widzicie?

    OdpowiedzUsuń