sobota, 21 czerwca 2014

Nao vs. A. K. Paul - So Good / Nao - Back Porch

chillsoundsgoodmusic
UWAGA! Za 3, 2, 1... narażę się całej alternatywno-hip-hopowo-popowej braci stwierdzeniem, że NIGDY NIE JARAŁ MNIE JAI PAUL! Uff, wyrzuciłem to z siebie, nadal oddycham, żyję i mam się nawet dobrze. Pomimo całego szacunku dla dorobku brytyjskiego artysty i faktu, że w jego dyskografii odnalazłem kilka pereł, które do dziś uwielbiam, do bezproblemowego przyjęcia większości jego nagrań brakuje mi dużej liczby środków psychoaktywnych, które mogłyby okazać się zbyt ciężkie dla mojego organizmu. Nie powinno więc dziwić, że do debiutanckiego tracku jego brata podszedłem z dużą dozą ostrożności. Niepotrzebnie!

Nagrany we współpracy z londyńską wokalistką Nao utwór "So Good" jest wszystkim tym, co powinno kryć się za nazwą chillsoundsgoodmusic. Oczywiście słuchając utworu czuć, że Jai ma tu pewien wpływ, jednak w przeciwieństwie do niego A. K. w swojej produkcji używa wszystkich dźwięków dokładnie w tych momentach, w których powinny się pojawić, nie siląc się na niepotrzebną moim zdaniem, muzyczną ekscentryczność. "So Good" to track wyjątkowo surowy, a przy tym właśnie taki, jakim chcielibyśmy go usłyszeć - chillujący, bujający i wyśmienity.



Szukając informacji o Nao zastanawiałem się dlaczego A. K. Paul do swojej pierwszej poważnej produkcji wybrał właśnie ją. Odpowiedź przyszła wraz z przesłuchaniem jej utworu sprzed miesiąca pt. "Back Porch". Jeżeli "So Good" nie zaspokoiło waszego codziennego zapotrzebowania na chill, ten utwór z pewnością postawi kropkę nad i.


Informacji o Nao szukajcie tu (A. K. póki co stroni od social mediów):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz