wtorek, 21 kwietnia 2015

Divines - Yung Nites

chillsoundsgoodmusic
W niedzielny poranek na Facebookowym profilu chillsounda zapraszałem obecnych w Warszawie na premierę trzeciej EP-ki duetu Divines. Bijąc się w pierś przyznaję, że wcześniej o Divines nie słyszałem (a supportowali Crystal Fighters!), jednak gdy tylko przesłuchałem teaser EP-ki, a następnie ich wcześniejszych dokonań, wiedziałem, że warto Was o tym evencie poinformować.

Jako, że Divines goszczą tu po raz pierwszy, czas na odrobinę formalności: na duet składają się Piotr Uaziuk oraz Lulu Zubczyńska, nagrywają w Warszawie, a ich najnowsza EP-ka zawiera trzy utwory i nosi tytuł Yung Nites. Minialbum promuje tytułowy utwór, do którego nakręcony został również klip. Utwór jest dobrym dowodem na to, że w Polsce też umiemy zrobić porządny electropop. Teledysk stanowi natomiast przysłowiową wisienkę na torcie - wiem, że się powtórzę, ale zarówno track, jak i klip są takie... niepolskie ;) Mam nadzieję jednak, że wkrótce będzie to już w naszym kraju standard. Całej EP-ki możecie posłuchać na soundcloudowym profilu zespołu.



Klip:


Linki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz