piątek, 23 października 2015

Kiri Tse - Twenty-Something (Lucian Remix)

chillsoundsgoodmusic
Lucian zdążył wyrobić sobie na muzycznym rynku markę już jakiś czas temu. Wystarczy rzucić okiem na liczbę odtworzeń jego poszczególnych remixów w samym Soundcloudzie. Kilkumilionowe ilości naprawdę potrafią zrobić wrażenie. Tym bardziej cieszę się, że w końcu zagościł również na chillsoundzie - dotychczas albo umykały mi jego utwory, albo nie do końca trafiał w mój klimat. Tym razem trafił jednak idealnie.

W swojej najnowszej produkcji nowojorczyk wziął na tapetę utwór Twenty-Something Kiri Tse. Wybór z mojego punktu widzenia idealny, bo nie znałem oryginału, a okazało się, że już on sam w sobie jest całkiem przyjemnym utworem. Z wyboru powinna cieszyć się również sama wokalistka - w ciągu niecałej doby remix zanotował blisko 15 razy więcej odtworzeń niż oryginał, dzięki czemu z pewnością zainteresuje się nią nowe grono fanów. Co do samego remixu - w dość spokojny utwór Lucian wpakował naprawdę potężną dawkę pozytywnej energii. Mamy tu sporo świetnej elektroniki okraszonej 8-bitowymi brzmieniami. I choć niczego nie mogę zarzucić oryginałowi, to jednak właśnie wersja Luciana zagości na mojej playliście na dłużej.


Linki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz