niedziela, 28 lutego 2016

Emmit Fenn - Painting Greys

chillsoundsgoodmusic
Już kiedyś wspominałem o tym, że przerwy w prowadzeniu chillsounda to okresy, w których omija mnie bardzo dużo dobrej muzyki. Na szczęście istnieją osoby, które potrafią podesłać mi takie ominięte perły. W ten właśnie sposób dopiero dziś po raz pierwszy do moich uszu dotarł Emmit Fenn. Jak dobrze się stało, że tam dotarł!

Emmit to 20-letni Kalifornijczyk, który już od dwunastego roku życia uczył się gry na pianinie. Sprawiło to, że Emmit przestał słuchać innych artystów, kreując swój własny muzyczny świat. Dzięki temu już od najmłodszych lat wytworzył on swój unikalny styl i niepowtarzalne brzmienie. Painting Greys to utwór, który miał premierę w listopadzie zeszłego roku, jednak dzięki nawiązaniu współpracy z Th3rd Brain, w zeszłym tygodniu pojawił się zarówno na Spotify, jak i na iTunes. Można więc przyjąć, że wstrzeliłem się z poznaniem utworu w idealny moment.

A sam utwór? Painting Greys to stworzony przez Emmita muzyczny diament, który uderza w słuchacza zarówno spokojnym wokalem, jak i wyśmienitą produkcją. Hook w refrenie to z pewnością jedna z najlepszych elektronicznych pętli, jakie miałem okazję ostatnio usłyszeć - idealnie pokoloruje szarości za Waszymi oknami.


Linki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz