środa, 13 kwietnia 2016

Annabel Jones - IOU / IOU (AObeats Remix)

chillsoundsgoodmusic
Wciąż nie przestają mnie zaskakiwać drogi, dzięki którym wpadam na swoje nowe ulubione utwory. O IOU Annabel Jones, słyszałem w tym roku już co najmniej kilkakrotnie. Za każdym razem wpadałem jednak na lepsze lub gorsze remixy jej utworu, po których przesłuchaniu, zainteresowany wokalem, mówiłem sobie: "czas sprawdzić oryginał". Kilka sekund później buszowałem już po Internecie, zaprzątając sobie umysł zupełnie innymi sprawami. Traf chciał, że oryginał sam trafił dziś na moją skrzynkę mailową, za sprawą premiery teledysku do utworu. No i cóż - mogę tylko żałować, że nie sprawdziłem go wcześniej, bo to zdecydowanie jeden z najmocniejszych tracków, jakie było mi dane słyszeć w tym roku.

Zacznijmy od samej Annabel - dziewczyna z Londynu zadebiutowała w zeszłym roku utworem Magnetic. Kolejną jej piosenką jest właśnie IOU - pierwsi fani musieli wykazać się więc sporą dawką cierpliwości. Z pewnością przyznają jednak, że było warto - IOU to jak dla mnie utwór perfekcyjny - zarówno pod względem tekstu, wokalu, jak i muzyki. To o tyle ważne, że równie interesująca wydaje się sama postać Annabel - z informacji na jej temat wyczytać można, że stara się ona znaleźć antidotum na czasy, w których wygrywa przyziemność, a dążenie do stania się marką przebija prawdę. Jak sama twierdzi, "nie można przez cały czas tworzyć wokół siebie bezsensownego hałasu i liczyć jednocześnie, że nasza kultura wyewoluuje". IOU to dla mnie wystarczający dowód na to, że Annabel Jones wie, co robi i o czym mówi.



Nie zapomnijcie obejrzeć również wspomnianego teledysku. W szczególności jeśli lubicie koty.


A na deser jeszcze najlepszy moim zdaniem remix tego utworu, autorstwa AObeats.



Linki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz