wtorek, 19 kwietnia 2016

GIUNGLA - Forest

chillsoundsgoodmusic
Gdy na początku kwietnia przedstawiałem Wam Emanuelę Drei, która na scenie występuje jako GIUNGLA, napisałem, że miałem już okazję przesłuchać EP-kę Camo, z której pochodziły dwa opisywane przeze mnie utwory. Przyznałem też, że moim zdaniem GIUNGLA najlepsze zostawiła na koniec. Moi drodzy - najlepsze właśnie nadeszło.

Forest to dosłownie świeżutka premiera i w mojej opinii zdecydowanie najlepszy track z minialbumu Emanueli. Tak jak w przypadku Cold oraz Sand, również Forest to utwór zupełnie inny od swoich poprzedników. Mocno zaznaczony bas, niepokojące dźwięki w tle, gitarowy riff oraz wrażenie ogólnego przytłumienia niektórych brzmień (w stylu lo-fi). Klimatem przypomniał mi za to z kolei o duecie Kids Without Instruments. Uwagę mam tylko jedną: dlaczego tak krótko?


Linki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz