niedziela, 10 lipca 2016

ALMA - I Do It 4 You / Wicked (Video)

chillsoundsgoodmusic
26 marca wpadłem na utwór, który od tamtej pory nie zniknął z mojej playlisty. Już wtedy nie ukrywałem mojego uwielbienia dla Wicked, dziś jednak z czystym sumieniem mogę przyznać, że ten track wisi w moim tegorocznym TOP 10 i z pewnością znajdzie swoje miejsce w zestawieniu podsumowującym 2016 rok (o ile do tej pory nie zniknę bez wieści i takowe w ogóle powstanie).

Cztery dni temu premierę miał klip do tego utworu - chcąc go podrzucić wpadłem jednak na drugi utwór Szwedki, który przez nieobecność przegapiłem. Przyznam, że odpalając go miałem duszę na ramieniu, na szczęście ALMA nie zawiodła. Choć I Do It 4 You znajduje się na dokładnie przeciwnym biegunie klimatycznym niż Wicked, to oba utwory mają jedną wspólną cechę. ALMA potrafi w jakiś magiczny sposób wziąć elementy charakterystyczne dla muzyki z lat 90. i przenieść je we współczesne realia w sposób perfekcyjny. A jeżeli chodzi o sam utwór - to zdecydowanie mocniejszy niż Wicked, electro-popowy strzał w dziesiątkę.



A na deser jeszcze wspomniany klip do Wicked.


Linki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz