wtorek, 19 lipca 2016

Stalgia - In The Trees

chillsoundsgoodmusic
Znów zniknąłem na kilka dni, zajęty poszukiwaniami Pokémonów. Los postanowił jednak pokrzyżować mi plany i sprawił, że tuż przed weekendem zostałem bez telefonu, co teoretycznie powinno sprawić, że weekend poświęcę na poszukiwanie nowej muzyki. W praktyce jednak pojawił się Netflix i jego fenomenalny Stranger Things, który pochłaniałem odcinek po odcinku. Dlatego właśnie powróciłem dopiero dziś - z nową porcją muzyki i przemyśleniami na temat tego, co robię z własnym życiem ;)

Stalgia to najnowszy "nabytek" wytwórni Crooked Paintings, do której przynależy m.in. Annabel Jones. Na duet składają się Lauren Day oraz Brandon Leslie. Duet to dziwny - Lauren jest zbuntowaną córką pastora, dla której śpiewanie i pisanie poezji stanowi swojego rodzaju głośnik, będący połączeniem ze światem zewnętrznym, natomiast Brandon określa siebie mianem hardkorowego dzieciaka, który odnalazł katharsis w komponowaniu i występowaniu na scenie. Razem brzmią jednak idealnie - wystarczy posłuchać ich pierwszego utworu wydanego pod skrzydłami wytwórni. In The Trees relaksuje słuchacza, jednocześnie tworząc wokół niego tajemniczą otoczkę, która sprawia, że track chce się przesłuchać po raz kolejny.


Linki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz