poniedziałek, 5 grudnia 2016

Bloom Twins - Set Us Free

chillsoundsgoodmusic
Anię i Sonię Kuprienko przedstawiłem Wam w maju tego roku, prezentując track Amnesia. Trochę musieliśmy więc poczekać na kolejną produkcję dziewczyn z Bloom Twins. Ta jednak właśnie się ukazała i znów jest warta naszej uwagi.

Choć we wspomnianym poście pisałem o tym, że bliźniaczki (już 20-letnie) zdecydowały się pozostawić za sobą polityczne zawirowania, to jednak nie sposób przesłuchać Set Us Free bez politycznego wydźwięku. Jak jednak zaznaczają dziewczyny, utwór w żadnym stopniu nie jest polityczny, z pewnością jednak był w pewnym stopniu zainspirowany wydarzeniami na Ukrainie oraz tym, że Ania i Sonia przez pół roku trwania powstania nie mogły powrócić do Londynu, który stał się już ich nowym domem. Mnie jednak oczywiście najbardziej interesuje warstwa muzyczna i wokalna - a na obu tych polach nie mam utworowi nic do zarzucenia. Mam jedynie nadzieję, że ich kolejny track pojawi się szybciej.


Linki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz