niedziela, 4 grudnia 2016

DECCO - Shooting Stars (feat. Mapei)

chillsoundsgoodmusic
Tym razem nie było mnie dwa długie miesiące - pewnie wiele się w tym czasie na muzycznej scenie wydarzyło, ja jednak znajdowałem się w zupełnie innym świecie, przez co mam do nadrobienia baaardzo dużo zaległości. Wiedziałem jednak, że w pierwszym poście po powrocie muszę podrzucić Wam coś, co sprawi, że wciąż będzie chciało się Wam tu zaglądać. Wydaje mi się, że Shooting Stars idealnie odnajdzie się w tej roli.

To jeden z pierwszych utworów DECCO - duetu, który tworzą Joacim Persson i Sebastian Arman. Choć DECCO to stosunkowo nowy projekt, obaj panowie mają spore doświadczenie przy współpracy z artystami, takimi jak John Legend, Kelly Clarkson czy Selena Gomez. W ich najnowszym singlu wokalnie udziela się z kolei Mapei - szwedzko-amerykańska wokalistka, znana przede wszystkim z hitu Don't Wait, który do dziś pozostaje trzecim najbardziej popularnym utworem, jaki wrzuciłem na csgm. Wokal artystki urzeka ponownie - z jednej strony delikatne brzmienie, z drugiej - nieco zadziorna chrypa. Wszystko to okraszone niezwykle klimatycznym, klubowym beatem autorstwa DECCO. Całość sprawia, że utwór chce się zapętlać w nieskończoność.


Linki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz