wtorek, 6 grudnia 2016

Demo Taped - Stay (feat. Amber Mark)

chillsoundsgoodmusic
Wczoraj nie podrzuciłem Wam żadnej nowej muzyki - z przeglądaniem maila wygrał fenomenalny finał Westworld (tak, należę do tej połowy Internetu, która uważa nowy serial HBO za arcydzieło). Ale! Biorąc pod uwagę, że ostatni post z niedzielnego cyklu wrzuciłem kilkanaście minut po północy, możemy uznać, że jestem rozgrzeszony, prawda?

Dość jednak smęcenia od rzeczy, mam dla Was tematy zdecydowanie bardziej interesujące. A jednym z nich jest Stay. Będzie krótko, acz treściwie. Dotychczas nie słyszałem o 18-letnim artyście z Atlanty, ukrywającym się za ksywką Demo Taped. Przesłuchałem jego najnowszy utwór jeden raz i już wiem, że długo o nim nie zapomnę (przesłuchałem też kilka starszych produkcji i warto, oj, warto). W Stay znajdziemy świetne, ciepłe wokale (gościnnie - Amber Mark), pokręconą, "ćwierkającą" elektronikę w tle oraz pięknie wybrzmiewający z subwoofera bas. Nie wiem jak Wy, ale ja nie potrzebuję już niczego więcej. Zapętlam.


Linki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz