sobota, 10 grudnia 2016

Teflon Sega - Beretta Lake (feat. SAINtJHN) / Sinner

chillsoundsgoodmusic
To będzie dobry weekend - mam dla Was naprawdę sporo dobrej muzyki, dlatego nastawcie się na chillsoundowy spam. Mam ogromną nadzieję, że nic mi w nim nie przeszkodzi i uda mi się podrzucić wszystko, co dla Was przyszykowałem.

Zaczniemy delikatnie i nastrojowo. Bo właśnie taką muzykę tworzy Teflon Sega, który zadebiutował w tegoroczne wakacje utworem Sinner. Wczoraj powrócił ze swoim drugim utworem - stworzonym wspólnie z SAINtJHN Beretta Lake. Elektroniczne R&B spod znaku Teflon Sega to eteryczne melodie, pełne świetnych syntezatorów i mocnych basów, pomimo których zachowują lekkość. Uwagę zwraca również sam wokal - wysoki i klimatyczny. Czekamy na kolejne produkcje!

Beretta Lake (feat. SAINtHJN)



Sinner



Linki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz