czwartek, 9 lutego 2017

NAO - Bad Blood (SBTRKT Remix)

Nim przejdę do meritum, na początek chwila prywaty. Od mojego posta z zeszłego tygodnia nic się nie zmieniło - wciąż jestem pełen chęci i motywacji do tego, by zalewać Was falą świetnej, nowej muzyki. Niestety, zasilacz w moim komputerze postanowił odmówić posłuszeństwa, w związku z czym ostał mi się jeno dziesięcioletni pecet, którego przerastało otwarcie większej liczby zakładek w Chrome. Na szczęście komputer rozumiejący współczesność powrócił wczoraj z nowiutkim zasilaczem - wracam więc i ja.

Mówiąc szczerze, zastanawiam się, czy jest sens pisać cokolwiek o utworze, gdy firmuje go dwóch tak uznanych artystów. NAO jest doskonale znana czytelnikom chillsounda - trafiały tu już takie utwory, jak Bad Blood, Fool To Love czy Girlfriend. Zremiksowania tego pierwszego podjął się z kolei SBTRKT, który co prawda na chillsoundzie nigdy nie gościł, jednak z pewnością niejednokrotnie trafił na Wasze playlisty (właśnie odkryłem, że Wildfire ma już 6 lat - człowiek czuje się w takich momentach bardzo staro). Jak wyszło? Sprawdźcie sami:


Jeśli tak ja, czujecie niedosyt, z pewnością ucieszy Was informacja, że już jutro pojawi się EP-ka NAO For All We Know Remix, na której oprócz powyższego utworu, znajdziecie m.in. remixy Mura Masy oraz Kaytranady. Jeśli to sen, to mnie z niego nie budźcie.

Linki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz